Gwiazdy w jesiennym spocie Polsatu. Co zobaczymy?
To już jesienny spot Polsatu. Pojawia się w nim ponad 100 gwiazd z najważniejszych seriali i programów, a także nowe logo. Pojawiają się w nim najbardziej znane gwiazdy stacji, a także te, które powrócą na (dawniej) żółte słońce. Oto, czego możemy spodziewać się w telewizji już wkrótce! Więcej na: https://spokeo.pl/
"Przyjaciółki" (18. sezon! ), "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" (15. edycja), "Kuchnia" (nowy serial komediowy) (nowy serial komediowy), "Komisarz Mamuśka", "Kabaret na Żywo. Młodzi i Moralni", "Nasz nowy dom" (17. seria! ), "Pierwsza miłość", "Love Island. Wyspa miłości", "Family Food Fight. Pojedynek smaków (nowy format rozrywkowy), Ninja Warrior Polska (4. sezon), Taniec z gwiazdami. Oto najlepiej sprzedające się piosenki w nadchodzącym sezonie Tańca z Gwiazdami.
Nie zabraknie również "Wydarzeń", oraz programów sportowych. Wszystkie one będą dostępne na platformie Polsat Go już od jesieni.
"Polsat" ma już nową ramówkę. W spocie występują pełne gwiazdy.
Zobacz więcej tu: Polsat program
Wczoraj w sieci zadebiutował spot zapowiadający jesienny sezon Polsatu. Występują w nim Małgorzata Socha i Michał Wolski jako gwiazdy stacji. Na planie zdjęciowym pojawiło się ponad 100 gwiazd z najważniejszych programów stacji.
"Motywem przewodnim spotu jest słońce, które płynie ponad dachami miasta i zstępuje na ziemię, przynosząc radość każdemu, kto się z nim zetknie". Nowe kolory Polsatu tworzą unikalny wzór, który rozświetla słoneczne kule, co jest również ważnym motywem w dekoracjach i scenografii." - czytamy na stronie Polsatu.
Polsat milczy na Lex TVN "Nie wnikamy w to".
"Kule umieszczane są na planach programów, by symbolizować emocje i bogate treści, które oferuje stacja. Widzowie mogą wybierać spośród szerokiej gamy treści. Gwiazdy bawią się kulami, dając widzom pozytywną, radosną energię. W ten sposób Polsat zaprezentował swoją nową identyfikację wizualną. Jest ona spójna z komunikacją pozostałych marek w Grupie Polsat Plus.
Spot był kręcony w kilkunastu lokalizacjach, m.in. w najmodniejszych miejscach stolicy, podwarszawskich lasach czy nadwiślańskich ostępach. Wykorzystano ponad 500 piłek wykonanych z materiałów odnawialnych. Wszystko to odbywało się w rytm piosenki "I Just Wanna Shine" zespołu Fitz and The Tantrums.
"Rolnik szuka zony" wraca na antenę TVP. Kiedy premiera 8. sezonu w TVP?
Reżyserią spotu zajął się Armin Kurasz, a nadzór kreatywny sprawowali Agata Tadra i Andrzej Sajewski. Postprodukcją zajęło się Znane Studio. Udźwiękowieniem zajęło się Stereotyp Studio. Produkcja przez Dział Autopromocji Telewizji Polsat.
Więcej na: https://spokeo.pl/telewizja/